torsdag 23 juli 2009

Äntligen visshet

Nu har jag fått veta varför jag är som jag är och beter mig som jag gör. De som avslöjat detta för mig är TTG (tänker inte avslöja vad det står för). De - som verkligen känner mig ?! - har kommit på att jag är så osäker på mig själv och har taskigt självförtroende. Naturligtvis har de inte sagt det till mig. Nej, det gör inte den sorten. De sitter på sina breda bakar och diskuterar mig. Måste vara väldigt intressant, jag.

Det är därför jag inte är som dom. Jag är alltså inte alls nyfiken av mig (har fullt upp med mitt), snackar inte skit om andra, står för mina åsikter. Bland annat. Och så har jag inte röv som en lagårdsdörr.
Stackars lilla mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu har jag flyttat till http://ettiebee.blogspot.com, välkommen dit istället!