söndag 19 september 2010

Ettie flyttar

Samtidigt som jag bestämt mig för att koncentrera min värdefulla tid - den som "blir över" och som jag ser till att skapa på egen hand- till att skriva, så taggar jag ned min huvudsakliga, offentliga blogg. Nu ska det skrivas bok!

Har ni hört den förut?

I vilket fall som helst; jag flyttar Etties bikupa till en ny adress för att inte råka kommentera som den offentliga. Nu kan jag slappna av och skriva mer fritt.

Samtidigt blir det lättare att kommentera hos er så jag hoppas kunna förbättra mig på den fronten.

Jag skulle bli väldigt glad om ni som följt mig på den gamla adressen har lust att flytta med mig till den nya och om någon ny vill hänga på så är du naturligtvis också välkommen!

Den nya adressen är http://ettiebee.blogspot.com/ och jag ser fram emot att träffa på dig där!

3 kommentarer:

  1. Skriva bok, ja. Det är vad mitt liv handlar om just nu. Välkommen som följare! =)

    SvaraRadera
  2. Klart jag följer med! Ha det gott och lycka till med skrivandet.
    Jag har nu gett ut tre böcker...förvisso med egna surt fördärvade penningar, men jag har provat och håller det inte...nja...då har jag iallafall försökt.

    SvaraRadera
  3. Nilla, det har jag förstått och det kommer att gå kanon, det är jag säker på!

    Razaha, jag är imponerad av att du satsar och inte så lite avundsjuk heller :-) Men jag hoppas komma dit också!

    SvaraRadera

Nu har jag flyttat till http://ettiebee.blogspot.com, välkommen dit istället!